Alla inlägg under mars 2012

Av Ronja Nilsen - 24 mars 2012 07:30

                                     Heej<3

Hmm... Ja, jag är nått så in i h-vete nervös! Det är talangjakt idag borta på Folkan. Men iaf så har jag varit vaken sen ca: 06. 08.. Men jag ska gå nu!


                                      Herråååå<3

Av Ronja Nilsen - 19 mars 2012 16:39

Lessen! Jag har inte bloggat på ett tag, jag vet. ska äta mat bloggar senare. LOVAR!

               Herrå<3<3 Älskar er// Ronja<3

Av Ronja Nilsen - 9 mars 2012 15:25

VARFÖR TAR DOM PENGAR FÖR ATT FÅ SYNAS I RAMPLJUSET?!?!?!?     Hmm Vill så gärna synas där men aja....

Herrå<3<3<3

Av Ronja Nilsen - 9 mars 2012 14:25

                                                                  Heej<3<3

Fick en kommentar om att jag skulle lägga ut en bild på mig själv. Blev överraskad som bara den! Så här är en:

  Skulle gärna ta emot kommentatrer om vad ni tycker.



                  Måste kila Bye bye // Ronja<3

                 

Av Ronja Nilsen - 9 mars 2012 10:34

                   Heejj<3<3


OMG! Nu är det bara en dag kvar tills......... FÖDELSEDAGEN<3 Åååh azzå kan man inte vrida fram tiden då?! Hmm en dag är låååååång tid.. Unfa va ja ska gö idag då... Nån som har förslag. Det e ju skiit väder så de gå ju inte å gå ut heller! =( De va faktiskt nåt ja tänkte på o gö.. Få väll se på TV som vanligt då.. 

 Kolla vilka skojjiga<3    


                                               

                                  Herrå! // Ronja<3

Av Ronja Nilsen - 8 mars 2012 21:38

                                                  
Heejj<3

Är nåt så in i ******* trött! Mm men azzå jag tror att jag måste gå o sova snart! Men iaf idag har väl inte hänt nå roligt eller... Ja ha ju städat men de är ju inte nå roigt! Men desto roligare är att jag fått såån längtan till Lördag! JAG VILL FYLLA ÅR NU!!!! Men jag måste nog gå ner o fråga mamma om jag få ta ngn hostmedicin elr inte! Men aja gonatt!

                                  

                                                 Herrå!// Ronja<3


Av Ronja Nilsen - 8 mars 2012 18:42

                                           Heejj<3

Jag sitter o är allmänt lat o ser på iCarly.  Det är ett ganska deprimerande avsnitt. De ä de med att Carlys rum brinner ner =( Men aja

                                    Herrå!// Ronja<33

Av Ronja Nilsen - 8 mars 2012 12:11

                                                  

     Hej!


 E lite lugnare nu så här är bilden ja prata om:

  Ja tycker den är såååååååååååååååååååå sööööt. ska väl fortsätta med städningen så........

                                   

                         Herrå // En lite lugnare Ronja



Presentation


Hej! en tjej på 12 år! Haha! nej men :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards