Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

För att??

Av Ronja Nilsen - 8 mars 2012 08:18

                                                  
          Heej<3


Vaknade idag ca. kl. 07.20 och gick på toa. Sen gick jag upp igen och la mig men det var ingen idé för jag kunde INTE somna. Inte på något sätt   Så jag bestämde mig för att gå ner och.. blogga   Jag tittar såklart också på TV:n just nu är det  "Ghost whisperer" det är läskigt som tusan azzå! Men hostan har iallafall dämpat sig lite  Åååh längtar sönder till övermorgon!! Vill fylla år nu ju! Orkar snart inte vänta längre. Fast å andra sidan.. Då blir de ju en ännu längre väntan som följer tills nästa gång, men det är inget man tänker på förns de bara e typ 10-7 dar kvar. Nästa år bli man ju tonåring så<3

Vet ni nåt as hemskt?! Picnik ska lägga ner den 19 april!!  Åh picnik  varföööör?! Det känns ju som att alla är på picnik för de står om de överallt! OM NÅN VET VARFÖR PICNIK SKA LÄGGA NER SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA KOMMENTERA!!!!!!!!



Men aja!  Hörni, de blev ett långt inlägg idag o ja tänker inte sluta nu! 

Tänkte berätta att jag ska göra om bloggen bara såhär lite. Ska KANSKE ändra länk färg o stil och så SKA ja ändra stilen på rubrikerna till nån såhär lite coolare stil<3      Men ååh nu är snart "Ghost whisperer" slut  Men ändå...  Nu bytte jag kanal så de blev "Pingvinerna från madaascar" Det är roligt<3 Hahaha<3<3 Men nu blivade de reklam O nu börja de igen ( ett annat avsnitt ) Men ååh jag såg de avsnittet igår. Hmm jag tror jag ska blogga tills pappa kommer ner! Han är ledig idag så att vi ska städa. (Tills på Lördag! Då jag fyller år!) Men iallafal. Har pingviner öron?? Jag måste gå nu för pappa kom ner så vi ska äta lite frukost! Mmmmm<3 Vad blire då? <3// Ronja

P.S bloggar lite senare idag<3 D.S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Nilsen - 4 maj 2012 23:12

junioren.blogg.se

Av Ronja Nilsen - 4 maj 2012 22:26

                     Heejj!<3   Japp! idag ska min kusse snarka över hoss mej<33 Yihoo!! hehee...  Meh azzå fy, fy på mej! fan nt bloggat på hundra åår!!!!!!!!! ööh men iaf ett hej!                                                    Herrå...

Av Ronja Nilsen - 28 april 2012 10:46

                                                                Tja<3    Sitter och målar naglarna och lyssnar på Camilla Läckbergs "Stenhuggaren" Hmm, jag ska egentligen städa men fortsätter när naglarna är torra.. Men har bara gjort ena hand...

Av Ronja Nilsen - 26 april 2012 18:08

                                                           Hellu!!   Tänkte skriva med lite lila-rosa färg idag.  Jaa.. Idag har jag vare på skolan som på vanliga vardagar. Vi hade skellefteå-Teknik det är skiiit kul!! Det är lådor som innehåller...

Av Ronja Nilsen - 7 april 2012 08:42

        Heejj<3                                                                                Mina tangenter funkar nt som de ska!  Jag kan inte byta rad!  med "enter" knappen!! Jag vill Ha kokt ägg. Så ska gå och äta det nu. Jag ska nog blogga m...

Presentation


Hej! en tjej på 12 år! Haha! nej men :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards